Over

Over Organized met Suus

Mijn naam is Susan Herder, als professional organizer en opruimcoach zet ik mijn passie voor organiseren en ordenen graag in om jou te helpen. Ik werk ruim 25 jaar als officemanager, en heb daardoor veel ervaring met het uitvoeren en opzetten van financiële- en projectadministraties. Als moeder van drie kinderen werd ik door de jaren heen ook steeds handiger in slimme opruimtrucs en systemen. 

In 2019 besloot ik om meer tijd te gaan steken in mijn passie. Ik heb hievoor onder andere bij de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers een training gevolgd. Met al deze kennis en ervaring wil ik jou graag helpen om je huis of administratie weer op orde te brengen. Wil jij ook meer tijd voor jezelf en meer rust in je hoofd? Kijk dan snel wat Organized met Suus voor jou kan betekenen.

Recensies

“Ik heb de hulp van Suus ingeroepen voor het herinrichten van mijn keuken. Ik was het overzicht kwijt met als gevolg veel dubbele spullen. Na een half jaar heeft Suus nog een keer geholpen met wat tips om de structuur vast te houden. Ik kan Suus aanbevelen, Zij oordeelt niet en geeft je alle ruimte voor je eigen beslissingen. Ik kon vervolgens met deze praktische tips  zelf verder aan de slag in de rest van mijn huis”
Caroline
"Na 2 verhuizingen binnen 
1 jaar was er in mijn inloopkast nog steeds een complete chaos. Susan heeft mij geholpen met uitzoeken en ordenen zodat ik na een dag een overzichtelijke en georganiseerde kast had. Ze doet dit doortastend, nuchter en met veel energie. Ik ben nog steeds heel blij met het resultaat!"


Jeanette
“Susan luistert precies naar wat je nodig hebt en sluit daar feilloos bij aan. Ze heeft geholpen met het  ontwerpen van opbergruimte in mijn nieuwe kleine studio. Ook gaf zij veel praktische tips en adviezen over de aanpak van andere huishoudelijke zaken en mijn administratie. Ik voel me helemaal thuis in mijn nieuwe eigen huis"
Marissa
“Suus heeft mij een beter inzicht gegeven in mijn werk als management assistente. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen werd het mij duidelijker wat mijn kerntaken zijn en hoe ik deze met mijn overige adhoc zaken zoals mail en telefoon beter beheersbaar kon krijgen. Ik ben heel blij met deze praktische tips en ben nu veel minder gestresst. Ik heb weer plezier in mijn werk.”
Annelies
Share by: